lørdag den 8. december 2012

At bede om hjælp

Hjælp mig - Det er blot to ord, otte bogstaver og to stavelser.
Men hvorfor skal det være så svært at bede om hjælp?
Jeg prøver alt hvad jeg kan, men jeg kan ikke få ordene ud af min mund.

Hvad er det jeg er bange for? Jeg fortjener ikke at få det bedre.
Vil ikke være til besvær. Er bange for at blive afvist og svigtet igen.

Men jeg kan heller ikke klare det her uden hjælp. Jeg er svag og bange.
Lammet af angsten og kaoset i min hovede.
Stemmerne taler højere end omverdenen, og styrer mig og mit liv.
Jeg kan ikke gøre det her alene.

1 kommentar:

  1. Hej søde.

    Det er en god side du har fået lavet med din blog.
    Du er ikke alene. Og det er godt du får hjælp. Selvfølgelig fortjener du hjælp. Det gør vi alle her i verden.

    knus din ven - Jane

    SvarSlet